fbpx

TRANSFORMER BAR

 In Welke apparaten kan je vinden bij No Excuses?
Bij No Excuses vind je naast de standaard fitnessapparaten zoals bench press, leg press, leg curl etc. ook een breed aanbod aan specialistisch materiaal in strength & conditioning Wij lopen samen met jou een rondje door de sportschool. We vertellen je welke apparaten je tegen kunt komen, hoe je ze moet gebruiken en welke spieren je ermee kunt trainen.
KRACHTTRAINING & REVALIDATIETRAINING

De Transformer Bar van Kabuki Strength is de eerste multifunctionele, verstelbare halterstang die 48 verschillende posities en squat-variaties mogelijk maakt. We hebben een variabel beugelsysteem ontworpen dat het mogelijk maakt om zowel de camberhoogte als de hoek ten opzichte van de bar zelf aan te passen.

Deze veelzijdigheid betekent dat we de mechanica van de wervelkolom en de daarmee samenhangende belasting stroomopwaarts en stroomafwaarts kunnen veranderen en verbeteren, verschillende trainingseffecten kunnen opwekken, deze kunnen afstemmen op een individuele atleet, revalidatie-inspanningen kunnen verbeteren of squatpatronen kunnen nabootsen zoals back squat, front squat, goblet squats, elke veiligheid squat bar, of tientallen andere gradiënten van deze laadpatronen.

Het is de meest comfortabele en ergonomisch ontworpen staaf op de markt, die drukpunten elimineert door zijn voorgevormde vorm waar hij op de schouders rust. Verbeterde lat-aangrijping door de positionering van de handgrepen verhoogt de stabiliteit van de wervelkolom op de T / L-overgang en vermindert het risico op letsel.

Onze filosofie bij Kabuki Strength is om innovatieve apparatuur te ontwerpen, engineeren en produceren die de grenzen van menselijke prestaties en kracht verlegt.

In deze video kun je Dr. Kelly Starrett, Dr. Stuart McGill en Eric Cressey horen praten over de Transformer Bar en hun ervaringen ermee.

Prev 1 of 1 Next
Prev 1 of 1 Next

Het veerpenmechanisme maakt 6 posities mogelijk met 30 graden daartussen. Deze vaste posities repliceren gangbare squat-bewegingspatronen, waaronder:

  1. Hip Hinge – Ideal for good mornings and teaching hinge patterning
  2. Back Squat – Low Bar
  3. Back Squat – High Bar
  4. SSB – For use like a traditional safety squat bar
  5. Front Squat – Load counterbalancing similar to a front squat
  6. Goblet Squat – Similar to a kettlebell goblet squat

TRANSFORMER BAR

HOE GEBRUIK JE DE TRANSFORMER BAR EN HOE STEL JE DEZE IN?
Recent Posts

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search

Dutch NL English EN
trap / hex bar sportschool kortenhoef hilversum