0 By Ysabel In Posted maart 28, 2018Krijg ik een bevestiging van mijn opzegging?Je ontvangt een bevestiging per mail van jouw opzegging. Heb je deze niet ontvangen, mail dan direct naar administratie@no-excuses-hilversum.nl. READ MORE
0 By Ysabel In Posted maart 28, 2018Wat is de opzegtermijn?Na afloop van de 3 maanden contractduur is het abonnement maandelijks opzegbaar. Hiervoor geldt een opzegtermijn van één kalendermaand. READ MORE
0 By Ysabel In Posted maart 28, 2018Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?Opzeggen kan enkel online. Klik op ‘abonnement’ in jouw profiel en klik vervolgens op ‘opzeggen’. READ MORE
0 By Ysabel In Posted maart 28, 2018Hoe kan ik mijn abonnement upgraden?Klik op ‘abonnement’ in jouw profiel en klik vervolgens op ‘upgrade abonnement’. READ MORE
0 By Ysabel In Posted maart 28, 2018Hoe kan ik mijn abonnement downgraden?Bij het downgraden van je abonnement, dus bijvoorbeeld van onbeperkt naar 1x per week, dien je eerst jouw huidige abonnement stop te zetten en daarna het nieuwe abonnement af te sluiten. Klik op [...] READ MORE
0 By Ysabel In Posted maart 28, 2018Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?Je kan je abonnement down- of Voor downgraden (lager maandbedrag) geldt een maand opzegtermijn en upgraden (hoger maandbedrag) kan per direct. READ MORE
0 By Ysabel In Posted maart 28, 2018Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?Klik in jouw profiel op ‘IBAN en incassocontract’ en klik vervolgens op ‘Bankrekeningnummer wijzigen’. READ MORE